شرکت اعضای یاوران امر به معروف و نماز در همایش این امر در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

شرکت اعضای یاوران امر به معروف و نماز در همایش این امر در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان

در ابتدای جلسه که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد ابتدا حاج آقا ایمانی تبار ضمن برشمردن ویژگیهای نماز به ویژه نماز اول وقت و خوش آمد گویی به مهمانانی که از وزارت خانه به کرمان آمده بودند و معرفی آنها،رشته کلام را به آقای مهندس سعیدی ریاست سازمان سپرد ایشان ضمن خوش آمد گویی نکاتی چند در باب نماز را برشمردند .

در ادامه حاج آقا خاک مدیر کل محترم دفتر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به نکاتی مبسوط در باب نماز و مقوله امر به معروف و نهی از منکر پرداختند پس از سخنرانی ایشان مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع ) صورت گرفت .

در پی این همایش دکتر فلسفی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت خانه ابلاغ قانون یاوران معروف و نماز را قرائت و بر اجرای آن تاکید کردند و همچنین اصل هشتم قانون اساسی را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر یاد آور شدند همچنین شیوه های امر به معروف از سیره امام رضا (ع ) را اینگونه برشمردند :

1-    صبر و شکیبایی

2-    خوشرویی و رافت

3-    صلابت در سخن گفتن با دیگران

4-    احترام به فهم دیگران

5-    عیب پوشی

6-    توجه به تاثیر کلام و موارد موثر بر آن

7-    جدیت

8-    خیر خواهی

9-    حساسیت به نزدیکان و دقت در عمل

وهمچنین ضمن برشمردن ویژگیهای امر به معروف و نماز اعلام کردند که همایش فرهنگ عمومی امسال در مشهد برگزار می گردد که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

 و در انتها جناب سرهنگ سلطانزاده دبیر امر به معروف و نهی از منکر استاد کرمان به ایراد سخن پرداختند .مراسم این همایش همزمان با اذان ظهر به کار خود پایان داد.