دو نفر از اعضای هیات علمی پژوهشکده پسته، موسسه تحقیقات علوم باغبانی در دهمین کنفرانس دو سالانه اقتصادی کشاورزی ایران شرکت نمودند

دو نفر از اعضای هیات علمی پژوهشکده پسته، موسسه تحقیقات علوم باغبانی در دهمین کنفرانس دو سالانه اقتصادی کشاورزی ایران شرکت نمودند.

دهمین کنفرانس دو سالانه اقتصاد کشاورزی ایران، در روزهای 22 و 23 اردیبهشت ماه 95 در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگذار شد. این کنفرانس هر دو سال یک بار و به همت انجمن اقتصاد کشاورزی ایران برگذار می گردد.
در این کنفرانس، آقایان دکتر رضا صداقت و دکتر محمد عبدالهی عزت آبادی، دو تن از اعضای هیات علمی اقتصاد کشاورزی پژوهشکده پسته شرکت نمودند. در روز نخست این کنفرانس، میزگردی در خصوص بحران آب در استان کرمان برگذار شد. آقای دکتر عبدالهی در این میزگرد، طرح همیاران آب استانداری کرمان را مورد بررسی و نقد قرار دادند. وی اصلاح بعضی از قوانین مربوط به آب، شکل گیری بازار آب، ایجاد تشکل آب بران و جدا سازی پروژه های انتقال بین حوضه ای آب از طرح همیاران را پیش نیاز موفقیت این طرح اعلام نمودند.
در روز دوم کنفرانس نیز آقای دکتر صداقت مدیریت هیات رئیسه سیاست و توسعه کشاورزی را بر عهده داشته و آقای دکتر عبدالهی نیز مقاله ای با عنوان بررسی جایگاه اخلاق آب در مناطق پسته کاری استان کرمان ارایه نمودند.