ارسال آگهی دریافت مطلب برای اتاق فکر

بسم الله الرحمن الرحیم

قابل توجه اساتید، محققین، صاحبنظران، اندیشمندان، کارشناسان و همکاران محترم  

با سلام و احترام،

با عنایت خداوند متعال و همکاری موثر تعدادی از همکاران گرانقدر و مساعدت ریاست محترم پژوهشکده، اتاق فکر پسته در این پژوهشکده راه اندازی گردیده است. از مهمترین اهداف تشکیل اتاق فکر پسته عبارتند از:

 

1-     هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون مشکلات اساسی و راهبردی صنعت پسته کشور در زمینه های مختلف فنی، باغبانی، آبیاری و تغذیه، آفات و بیماریها، ٌصنایع تبدیلی، اقتصادی، اجتماعی و بازاریابی.

2-     رسیدن به وحدت نظر و اجماع حد اکثری در خصوص مشکلات اساسی و راهبردی صنعت پسته کشور، در راستای جلوگیری از تشتت نظرات کارشناسی و سردرگمی پسته کاران، صنعتگران و مدیران و مسئولین بخشهای اجرائی، در بکارگیری ایده ها و نظرات پژوهشکده.

3-     ارائه راهکارهای لازم مدیریتی و اجرائی برای افزایش بهره وری تولید و کارائی بازار پسته کشور و سایر موضوعات اساسی و راهبردی.

4-     استفاده از پتانسیل فکری و علمی اعضای هیات علمی و محققین و سایر دست اندرکاران صنعت پسته کشور برای سیاست گذاری کلان صنعت پسته.

5-     ارائه مشاوره به رئیس پژوهشکده در خصوص موضوعات اساسی و راهبردی ارجاع شده توسط ایشان.

بدینوسیله از همه صاحبنظران و اندیشمندان صنعت پسته کشور دعوت می گردد تا دیدگاهها و راهکارهای خود را در چارچوب اهداف مطرح شده فوق، برای حل مشکلات مختلف صنعت پسته کشور ارائه نمایند. مطالب ارائه شده ابتدا در کارگروههای تخصصی بررسی و در نهایت در اتاق فکر پژوهشکده پسته تکمیل و تائید شده و اطلاع رسانی لازم به مخاطبین به طرق مختلف انجام خواهد شد.

ارسال مطالب همکاران گرامی در پژوهشکده پسته از طریق سیستم اتوماسیون اداری داخلی و برای افراد خارج از پژوهشکده از طریق آدرس الکترونیکی sedaghatr@gmail.com  امکان پذیر می باشد./

قبلا از احساس مسئولیت و همکاری همه عزیزان در راستای حل مشکلات صنعت پسته کشور تشکر می گردد./

با احترام مجدد

رضا صداقت، عضو هیات علمی اقتصاد کشاورزی و رئیس اتاق فکر پژوهشکده پسته